אולם אירועים

קבל 3 הצעות מחיר

...

אולם אירועים לא רק לחתונות

רבים חושבים שאולמות אירועים נועדו לחתונות בלבד אך לא נכון כך הדבר, אולמות אירועים רבים פותחים את שעריהם לחברות גדולות וארגונים עבור אירועי חברה, כנסים, ואירועי השקה שונים.
לקיים כנס או אירוע השקה באום אירועים זהו פתרון מוצלח לכל חברה אשר צריכה מקום ברמה גבוהה אשר יספק את כל הנדרש עבור האירוע.

למה אולם אירועים

ישנם המון יתרונות באולם אירועים  כדי לחגוג בו כנס או אירוע עסקי כלשהו.
אין מגבלה של שעות, ניתן לקיימו בבוקר צהריים או ערב.
לאולמות רבים מחולקים למספר אולמות קטנים יותר, כך שניתן לשכור את כל המתחם גם לאירועים של אלפי משתתפים, או לסירוגין אזור אחד יכול לשמש כקבלת פנים, והאזור השני לנאומים והרצאות.
מזון ומשקאות - לכל אולם אירועים יש מטבח להוצאת מנות, ברים מלאים בכל טוב, וכמובן צוות מלצרים וברמנים מנוסה, שימו לב שאם האירוע נערך בשעות הבוקר והנכם מעוניינים להיעזר בשרותי קייטרינג חלבי ייתכן שיהיה צורך להביא חברת קייטרינג חיצונית, הכל תלוי בתעודת הכשרות של האולם.
סאונד תאורה ומסכים - במרבית האולמות אירועים ישנה מערכת סאונד ותאורה מתקדמת, כמובן שגם מסכים ומקרנים אשר אליהם ניתן להתחבר עם מחשב נייד להקרנת מצגות וכד'.
ציוד נלווה - בכל אולם אירועים תמצאו שולחנות וכסאות מסוגים שונים, ישיבה אלטרנטיבית, את כל הנדרש עבור שירותי הקייטרינג כגון עמדות הגשה, מפות מפיות, גלי הגשה וסכו"ם.
שירותי חניה, אבטחה כנדרש לכלל המוזמנים.
למעשה תחת קורת גג אחת אתם מקבלים עולם ומלואו.

ומה בתפריט

התפריטים המוצעים הינם רבים ומגוונים, כמובן שזה תלוי באופי האירוע, שעת האירוע, ותקציב.
אירועים בוקר לרוב מאופיינים קייטרינג חלבי איכותי אשר יספק תפריט עשיר לארוחת בוקר או בראנץ', זה יכול להיות מגשי אירוח חלביים עמוסים בכריכים, מיני קישים ומאפים שונים, סלטים שונים, ועוד.
אם מדובר באירוע ערב או אחה"צ ניתן ליהנות כבר מתפריט בשרי מגוון בסגנון פינגר פוד, תמיד ניתן לשלב דוכן סושי ודים סאם ומוקפצים, או דוכני מזון בקונספט שונה.
אירועים אשר נמשכים לאורך כל היום כגון תערוכות או השקות ניתן לשלב גם תפריט חלבי וגם בשרי אך צריך לעשות זאת בתאום עם המקום בגלל סוגיית הכשרות.

שירותים נוספים נדרשים

 

כמובן שצריכה להתבצע שיחת תאום ציפיות והגדרת צרכים עם המקום, בדרך כלל יש את המנהל אירוע שאת כל המידע חשוב לחלוק עימו.
כמות המוזמנים המשוערת ושעת הגעתם.
צריך לוודא שמנהל האירוע יודע כיצד לסדר את האולם אם לישיבה או לקבלת פנים.
לוח הזמנים המדויק של ההרצאות וזמן הגשת האוכל וכד'.
לוודא שקיימים החיבורים הנדרשים למחשבים או לשאר הציוד הנדרש לחיבור למערכת שמע או הווידאו.
מיתוג המקום לטובת האירוע - במידה ויש לכם מעצבת רצוי שהיא תהיה נוכחת בפגישה.

לסיכום כנס או אירוע חברה באולם אירועים זהו פתרון מושלם חוסך לכם זמן, ריצות כאבי ראש וגם כסף רב.
להתראות בשמחות

 

 

תגובות (0)

ספרו את דעתכם

אתה מגיב כאורח

בטל Submitting comment...

רשימת חברות

תקנון |  אתרים חברים