אולם אירועים

קבל 3 הצעות מחיר

...

אולמות אירועים לארועי חברה

מתכננים אירוע חברה ומחפשים אולמות אירועים? ב"פאלאס גורו" תוכלו למצוא אולמות אירועים לאירועי חברה, טיפים ומדריך לבחירת אולם אירועים לאירועי חברה. תחת הסיווג אולמות אירועים לאירועי חברה ניתן לבחור מבין אולמות אירועים בצפון, אולמות אירועים במרכז או כל מיקום גיאוגרפי אחר.

לקבלת מידע נוסף וטיפים על אולמות אירועים לאירועי חברה


המדריך לבחירת אולם אירועים לאירועי חברה

בחירת אולם לאירועי חברה אמורה להיות יחסית נוחה יותר ופשוטה יותר מאשר בחירת אולם אירועים לחתונה לדוגמה. העובדה שרוב המוזמנים מגיעים בדרך כלל מאותו אזור, ואת רוב המוזמנים מכירים ברמה האישית מקלה על תכנון האירוע ועיצובו. אך גם במקרה של אירוע חברה, עדיין יש לא מעט נושאים שאמורים להיבדק בקפידה. החשיבות לאירוע חברה מוצלח היא גבוהה מאוד, וזאת על מנת לגרום לאורחים להרגיש שהם מקבלים יחס של כבוד והערכה, במיוחד שבדרך כלל מדובר בעובדים, לקוחות ושותפים עסקיים.

עם החשיבות הגדולה הזו לא לכולם יש את המשאבים הנדרשים כגון זמן, ניסיון ואנרגיה
כדי לחפש אולם אירועים לאירועי חברה. וכמו כולם גם באירוע מסוג זה כולם רוצים לחסוך בעלויות ולקבל את המקסימום האפשרי.
לכן הוקם "פאלאס גורו" מדריך אולמות אירועים לאירועי חברה, שיוכל לעזור לכם בבחירת אולם אירועים מבין רשימת אולמות האירועים לאירועי חברה. באתר תמצאו טיפים לבחירת אולם מתאים ולהוזלת האירוע, ואף ליווי מלא של הפקת האירוע בעזרתם של יועצי ה"גורו".

ברוכים הבאים ל"פאלאס גורו" המדריך לאולמות אירועים לאירועי חברה.
לפניכם מוצגים שירותי האתר. מניסיוננו הרב, שירותים אלה יקלו עליכם לאתר ולבחור
את אולם האירועים לאירועי חברה המתאים לכם.

  •  יעוץ לבחירת אולם אירועים לאירועי חברה חינם והפנייה לאולמות אירועים העונים לקריטריונים שהצבתם
    חסכו זמן באיתור אולמות אירועים לאירועי חברה. אנו נמליץ לכם על אולמות אירועים לאירועי חברה המתאימים לתקציב שלכם, ולשאר הבקשות שתציבו.
  •  מדריך אולמות אירועים לאירועי חברה לבחירה עצמית של אולם מתאים
    סיווג של אולמות אירועים  שונים, לפי מיקום גיאוגרפי וסוגי שרות
  •  השוואת מחירים הפוכה של אולמות אירועים לאירועי חברה
    קבלו 3 הצעות מחיר מאולמות אירועים לאירועי חברה, בהתאם לתקציב שהגדרתם

מידע נוסף שניתן למצוא באתר

  •  טיפים ועצות לבחירת נכונה של חברת אולם אירועים לאירועי חברה
  •  מאמרים וכתבות

אתם מוזמנים להשאיר את פרטיכם בתיבה מצד שמאל והיועץ שלנו יחזור אליכם 

ובינתיים, אתם מוזמנים לטייל בקטגוריית "אולם אירועים לאירועי חברה", לקבל רושם ראשוני על אולמות אירועים המפרסמות באתר, ולמצוא טיפים נוספים ועצות לבחירת אולם אירועים לאירוע חברה.

המדריך לבחירת אולם אירועים לאירוע חברה


להלן מספר טיפים ועצות לאיתור ובחירת אולם אירועים לאירועי חברה 

מחפשים אולם לאירוע חברה?
להלן מספר טיפים ועצות  שיסייעו לכם לאתר אולם אירועים לאירועי חברה,
ולבחור את זה שעונה על כל צורכיכם.

שלב1: הגדרת דרישות מאולם האירועים לאירועי חברה

כחלק מהתהליך של חיפוש אולם אירועים לטובת אירועי חברה יש צורך להגדיר צרכים וקריטריונים מסוימים לטובת האירוע. יש צורך להתמקד באפיון האירוע, למשל – האם מדובר באירוע גיבוש לעובדים, כנס, אירוע שיווקי, או סתם סיבה למסיבה, וזאת משום שלכל סוג אירוע יש את הצרכים שלו.
ככל שתהיו יותר ממוקדים ותדעו במה אתם מעוניינים, כך יהיה קל יותר לענות על מבוקשכם, ותוכלו להוציא את המיטב מאולמי האירועים. המיקוד והידע המקדים עוזרים בתהליך הבחירה של אולם אירועים המתאים, מייעלים אותו ולעתים אף מוזילים את עלויות האולם!
מומלץ לקרוא את הפרטים הבאים ולהכין רשימה, שתרכז את המידע שאתם זקוקים לו.

  •   בדקו את כמות המוזמנים עם אחוזי סטייה (רזרבה), משום שאם חשקה נפשכם באירוע מעל ל - 500 מוזמנים לא כל אולם אירועים לאירועי חברה ערוך לאירועים בסדר גודל כזה, ואם מדובר באירוע מצומצם יותר, ייתכן שכדאי לפנות לאולם אירועים קטן או אפילו למסעדה.
      הגדירו תקציב כללי לאירוע – תקציב זה יכלול בתוכו את השכרת אולם האירועים, צילום, מוזיקה, וכו'. יש לזכור שכשמקיימים אירוע חברה באולם אירועים קיימת גמישות, מכיוון שבמידה ומדובר בכנס או אירוע שיווקי ניתן לקיים את האירוע בשעות הבוקר או הצהריים, דבר שמוזיל באופן משמעותי את עלות האירוע.
  •  הגדירו טווח גיאוגרפי לחיפוש אולם אירועים לאירוע חברה. פרמטר זה אמור להיות פשוט יחסית, כי בדרך כלל מדובר בעובדים ושותפים עסקיים, שלרוב גרים באזור העבודה, להבדיל מאירוע כחתונה שבו האורחים לעתים פזורים בכל רחבי הארץ.
  •  קבעו את שעות הפעילות שבהן ניתן לערוך את האירוע. נניח שמדובר בכנס, שאמור להיערך בשעות הבוקר – לא כל אולם אירועים פותח שעריו בשעות הבוקר, או לחלופין, אם מדובר באירוע חברה בשעות הלילה – לא תמיד ניתן לחגוג לאחר שעה מסוימת עקב קירבה לשכונת מגורים.
  •  בררו אם יש צורך בהזמנת שירותי קייטרינג, ואם כן – איזה סוג של קייטרינג נחוץ. לכל סוג של אירוע חברה ניתן להתאים תפריט שונה, וברוב אולמות האירועים לאירועי חברה קיים מטבח משלהם. לכן, במידה וחשבתם להביא שירותי קייטרינג חיצוניים, קחו בחשבון שלא תמיד זה אפשרי. כנ"ל לגבי תאורה ומערכת הגברה, במידה ואתם מארגנים אירוע חברה הכולל ריקודים ומוזיקה.
  •  בנוסף, יש לקחת בחשבון את התוספות שאתם מעוניינים לשלב באירוע – מקרנים או מסכים לטובת הצגת מצגות או בכלל חיבור למחשב לכל צורך שהוא, שולחנות בר גבוהים אם מדובר באירוע קוקטייל.
     הגדירו פרמטרים נוספים שעליהם חשבתם כגון מרפסת חיצונית לטובת פינת עישון, נגישות לנכים וכדומה, מעלית במידה והאולם ממוקם במבנה על קומות.
  • אספו את כל הנתונים הללו ורכזו אותם במסמך כתוב, אותו תוכלו להציג לאולמות אירועים מתאימים שתאתרו עבור האירוע שלכם.

שלב 2: איתור אולמות אירועים לאירועי חברה

ברגע שעברתם את השלב הראשון של הגדרת שירותי האולם אירועים הנדרשים, אפשר להתחיל באיתור אולמות אירועים לאירועי חברה, המתאימים ועונים על הצרכים שלכם.
כדי לאתר אולמות מתאימים ניתן להשתמש בסיווג אולמות אירועים לאירועי חברה במדריך החברות של פאלאס גורו.
היכנסו לעמודים ולאתרי האינטרנט של החברות השונות ובדקו כי הן עונות על הקריטריונים אותם הגדרתם,
היכנסו לגלריית התמונות שלהם ולהמלצות של לקוחות אותן הם מציגים באתר, והשתמשו במידע העומד לרשותכם באתר.
בנוסף, הפעילו את הדמיון לבחירת 3 אולמות אירועים לאירוע חברה העונות על מעטפת השירותים אותה הגדרתם.

במידה ולא מצאתם בסיווג אולמות אירועים לאירועי חברה אולם אירועים אשר יתאים לדרישותיכם, להלן מספר מקורות נוספים לאיתור ספקים.

  •  חפשו "בגוגל" ביטויים רלוונטיים וממוקדים לפי אזור או סוג אירוע נדרשים כגון: "אולמות אירועים לאירועי חברה", "אולם אירועים לאירוע חברה". ככול שתהיו יותר ממוקדים בבקשה, תאתרו אולם אירועים מתאים בקלות יתר.
  •   דפי זהב – ניתן לפנות לדפי זהב לסיווג אולמות אירועים לאירועי חברה
  •   התייעצו עם חברים ערכו לאחרונה אירוע דומה

שלב 3: השוואה בין אולמות אירועים לאירועי חברה וקבלת הצעות מחיר

איתרתם 3-4 אולמות אירועים מתאימים. היינו ממליצים בשלב ראשון לשלוח להם דוא"ל או פקס המתאר את הנתונים אותם אספתם. במידה ותבחרו לדבר בטלפון עם האולמות, קחו בחשבון שכל שיחה לתיאור האירוע עלולה להימשך כשעה. לעומת זאת, מידע מדויק לגבי האירוע, שיעבור אליהם בדוא"ל או פקס, יוריד מכם את הצורך לתאר כל פעם מחדש את פרטי האירוע.
תנו לאולמות לחזור אליכם. בשיחה שתערכו עמם יש חשיבות – שימו לב אם נעים לכם לדבר עם החברה ועם מנהליה, כיוון שהכימיה בין הספק לבין בעלי האירוע חשובה מאוד.
להלן מספר נושאים שכדאי לתת להם את מלוא תשומת הלב.

  •   וודאו שאולם האירועים אכן מתאים לאירוע אותו אתם מתכננים. לאחר מכן אפשר להמשיך לשאר הפרטים.
  •  בררו אם האולם מתאים וערך אירועים בסדר הגודל שאתם מבקשים.
  •  בדקו אילו שירותים נוספים האולם מעניק או יכול לשלב, כגון צלם, עיצוב שולחנות, וכדומה. ניתן להוזיל עלויות במידה וסוגרים עסקת חבילה כוללת.
  •  בררו מה מספר אחוזי סטייה (רזרבה) שאולם האירועים מציע, היות והתשלום מבוסס על כמות מוזמנים. ככל שאחוז הסטייה יהיו גבוהים יותר, כך תוכלו לצמצם עלויות במידה ולא כל המוזמנים יגיעו.
  •  יש לבדוק רישיונות של המקום שחלילה וחס לא ייסגר המקום ימים ספורים לפני האירוע בגלל חריגה מהתקנות!
  •  בררו מה מספר נותני השרות באירוע: סדרני חנייה, מלצרים, ברמנים, אנשי ניקיון, והכי חשוב – מנהל האירוע שיהיה אחראי על ניהול האירוע כולו. חשוב מאוד שתהיה לכם כימיה עם מנהל האירוע. וודאו שקיים סנכרון בין כל הספקים והדרישות.
  •  וודאו שיש אמצעי גיבוי לחשמל, מיזוג או כל דבר אחר, שעלול לגרום לשיבושים במהלך האירוע.
  •  בררו האם יש חנייה מסודרת לבאי אולם אירועים. לא לכל אולמות האירועים לאירועי חברה יש חניון, ואם מדובר באירוע שייערך בשעות הצהריים, עלולה להיווצר בעיית חנייה עקב מיקום אולם האירועים במרכזי הערים.
  •  בדקו את סידורי האבטחה של אולם האירועים.
  •  יש לבדוק ולקבל המלצות על האולמות.



בל נשכח את שירות הקייטרינג המוצע לכם על ידי אולם האירועים לאירועי חברה. 

  •  בקשו את התפריט ואת פירוט המחירים לחריגות ולתוספות.
  •  כמובן, כדאי לבצע טעימות ולבדוק את רמת האוכל. מומלץ להגיע לטעימות בזמן אירוע, שבו מוגש תפריט דומה לזה שבחרתם.

למידע נוסף ניתן לבקר ב"קייטרינג גורו", המדריך לקייטרינג בישראל

  •  מומלץ לבקר במקום מספר פעמים משום שכל פעם תגלו דברים חדשים בגלל עיצוב שונה, תאורה דינמית וכדומה. כך גם תקבלו רעיונות וגם תוכלו להתרשם בכל פעם מחדש.
  •  במידה ומדובר באירוע צהריים או בוקר, חובה לראות את המקום בשעות אור יום.
  •   לאחר שעשיתם את כל הצעדים הללו יש לשקלל את התוצאות ולבחור את החברה המתאימה ביותר.
     

השוואת מחירי אולמות אירועים לאירועי חברה

במידה ואתם רוצים לקצר את התהליך חלקית ולחסוך זמן בחיפוש אולמות אירועים לאירוע חברה, שמתאימים לדרישות שלכם, אתם מוזמנים להשאיר את פרטיכם בתיבה שמשמאל, ושלושה אולמות אירועים יחזרו אליכם עם הצעת מחיר.

מתבלבלים? קחו יועץ אולמות אירועים!!! 

פאלאס גורו, חברה שמספקת יעוץ לבחירת אולם אירועים וליווי בכל השלבים, מרמת הייעוץ, דרך בחירת האולם המתאים, ועד ניהול האירוע כולו. 

לסיכום, אנו מקווים שהמידע והשירותים שלהלן יקלו עליכם את תהליך הבחירה וההשוואה של אולם אירועים לאירוע חברה. 

שניפגש בשמחות 

צוות "הגורו – המדריך להפקת אירועים בישראל" 


אולם פאשן בר FASHION BAR

פאשן-בר חלל חדש לאירועים ומסיבות בתל אביב . בלב הפועם וההומה של תל אביב במרכז העסקים והבילויים, במפגש הרחובות האהובים יהודה הלוי ואלנבי נמצא הפאשן-בר, מועדון לאירועים מסוג אחר, אירועי חברה, מסיבות השקה לחגיגה בשיא האופנה.

אולם אירועים מצודת ברקאי

אולם אירועים מצודת ברקאי אולם אירועים מצודת ברקאי בקיבוץ ברקאי מזמין אתכם לאירוע בלתי נשכח ומרגש – האירוע שלכם! במצודה אולם אירועים ורחבה מקורה בהם ניתן לקיים אירועים פרטיים ואירועים עסקיים, עד 900 משתתפים, במשך כל השנה.

אולם אירועים גן החורשה - יגור

גן החורשה שבקיבוץ יגור, שוכן בחורש טבעי, בשיפולי הר הכרמל, על אם הדרך שבין חיפה לטבעון.
זוהי פינת חמד קסומה, תחת כיפת השמיים, שעוצבה בסגנון כפרי יוקרתי, על מנת לתת לכם מענה ירוק קרוב לעיר.

אולם אירועים גני הפסגה

גני הפסגה הינו גן ארועים בפתח תקווה, הממוקם בלב גוש דן. גני הפסגה, גן ארועים בפתח תקווה משלב אווירה רומנטית, וקומפלקס נפלא לאירועי קיץ וחורף. הבר בגן מאוייש בצוות מיומן המעורב באופן אישי בכל הקשור לארוע

אולם אירועים טרויה

אולם אירועים טרויה - חתונה היא אירוע חשוב לכל הדעות, ערב שכולו סובב סביב אהבתכם המשותפת וההתחייבות ההדדית לאהוב, לכבד ולדאוג זה לזו למשך שארית חייכם. האירוע עצמו, מטרתו לשקף את רגשותיכם, לתת ליקיריכם לחלוק בשמחתכם וללוות אתכם במהלך הטקס שמסמל את השינוי מרווק ורווקה לזוג נשוי.

גן הפקאן

גן הפקאן - מקום לאירוע מושלם.

גן הפקאן מאפשר לערוך אירועים בכל ימות השנה, ומתאים לכל סוגי האירועים, .

רשימת חברות

תקנון |  אתרים חברים