אולם אירועים

קבל 3 הצעות מחיר

...

אולמות אירועים במרכז

פאלאס גורו אולמות אירועים במרכז, אולם אירועים במרכז,טיפים ומדריך לבחירת אולם אירועים במרכז,
תחת הסיווג אולמות אירועים במרכז ניתן לבחור מבין אולמות לחתונה, אולמות לבר מצווה או כל סוג אירוע אחר.

לקבלת מידע נוסף וטיפים על אולמות אירועים במרכז


אולמות אירועים במרכז
יש אירוע באופק ואתם מחפשים אולם אירועים במרכז
ברוכים הבאים לפאלאס גורו המדריך לאולמות אירועים במרכז ובישראל !
לפניכם מוצגים שירותי האתר. מניסיוננו, שירותים אלה יקלו עליכם לאתר את אולם האירועים המתאים לכם.
  • יעוץ לבחירת אולם אירועים חינם והפנייה לאולמות אירועים במרכז העונים לקריטריונים שהצבתם
    חסכו זמן באיתור אולמות אירועים במרכז. אנו נמליץ לכם על האולמות שמתאימות לתקציב שלכם, ולשאר הבקשות שתציבו.
  • מדריך אולמות אירועים במרכז לבחירה עצמית של אולם מתאים 
    סיווג של אולמות אירועים  שונים במרכז, לפי מיקום גאוגרפי וסוגי שרות
  • השוואת מחירים הפוכה של אולמות אירועים במרכז 
    קבלו 3 הצעות מחיר אולמות אירועים שונים באזור מרכז, בהתאם לתקציב שהגדרתם
  • מידע נוסף שניתן למצוא באתר:
    טיפים ועצות לבחירה נכונה של אולם אירועים במרכז, מאמרים וכתבות.
יעוץ לאיתור נוח ומהיר של אולמות אירועים במרכז
כל מי שמחפש אולם לאירועים במרכז או בישראל בכלל יגלה מיד, שלא פשוט לאתר "אולם לאירועים" מתוך מגוון אולמות אירועים באזור מרכז.
איתור אולם אירועים מתאים הוא "פרויקט", וכמו בכל פרויקט גם באיתור אולם מתאים יש צורך להקדיש זמן רב למחקר, חיפוש והשוואה.
בפאלאס גורו נחסוך מכם שלבים רבים בתהליך זה דרך יעוץ אנושי.
במקום להתקשר לספקים שונים ולהתרוצץ בין פגישות עם כל אולמות האירועים במרכז, ובמקום להציג בפני כל אחד מהם בכל פעם מחדש את עצמכם ומה אתם מחפשים,
אנחנו נקצר עבורכם את התהליך בכך שנעזור לכם למקד את דרישותיכם. בהתאם לסוג האירוע שאתם חוגגים ובהתחשב בתקציב שהגדרתם לאירוע, אנו נפנה אתכם לאולמות המתאימים לכם ביותר מתוך "מדריך אולמות האירועים" .
בסיום התהליך נשמח לשמוע המלצות וחוות דעת על האולמות שפנו אליכם, וגם על זה שבסופו של דבר בחרתם.
השאירו את פרטיכם בתיבה משמאל וקבלו יעוץ חינם לבחירה של אולם אירועים במרכז.
מעבר לזאת, אתם מוזמנים להיכנס לקטגורית אולמות אירועים במרכז (בלוח המפרסמים שמוצג באתר), לאתר בעצמכם אולמות אירועים פוטנציאליים, ליצור עמם קשר ולתת את המלצתכם לטובת גולשי האתר.
המדריך לבחירת אולם אירועים במרכז
מחפשים אולם לחתונה במרכז? אולם לבר מצווה במרכז, אולם לאירוע חברה להלן מספר טיפים ועצות  שיסייעו לכם לאתר אולם אירועים מתאים באזור מרכז, ולבחור את זה שמתאים לצורכיכם.

שלב1: הגדרת דרישות מאולם האירועים

בעת איתור וחיפוש אולמות אירועים מתאימים במרכז יש לבצע עבודת הכנה ראשונית של תחקור והגדרת הצרכים לטובת האירוע.
השלבים הבאים יסייעו לכם להחליט מה מבוקשכם, כך שבעת פנייה לאולם אירועים במרכז תוכלו לקבל הצעת מחיר יעילה וממוקדת.
ככל שתהיו יותר ממוקדים ותדעו במה אתם מעוניינים, כך יהיה קל יותר לענות על מבוקשכם, ותוכלו להוציא את המיטב מאולמי השמחות במרכז. המיקוד והידע המקדים מקלים על תהליך הבחירה של אולם אירועים המתאים, מייעלים אותו ולעתים אף מוזילים את עלויות האולם! מומלץ לקרוא את הפרטים הבאים ולהכין רשימה, שתרכז את המידע שאתם זקוקים לו:

  • בדיקת כמות המוזמנים עם אחוזי סטייה משום שאם חשקה נפשכם באירוע מעל ל 300 מוזמנים לא כל אולם אירועים במרכז ערוך לאירועים מסוג זה,
    ואם מדובר באירוע מצומצם יותר ייתכן וכדאי לפנות לאולם אירועים במרכז קטן יותר.
  • הגדירו תקציב כללי לאירוע – תקציב זה יכלול בתוכו את  השכרת אולם האירועים, צילום, מוסיקה, ביגוד, הזמנות, וכו'. יש לזכור שכשמקיימים אירוע באולם אירועים במרכז העלות היחסית שלו היא נמוכה ביחס לגני אירועים במרכז.
  • הגדירו טווח גיאוגרפי לחיפוש אולם אירועים במרכז, ניתן להיעזר ברשימת המוזמנים על מנת לאפשר לרובם הגעה נוחה.
  • שעות הפעילות והימים שבהם ניתן לערוך את האירוע, אם חשקה נפשכם באירוע הנמשך עד שעות הבוקר המוקדמות לא בכל אולמות אירועים ניתן ליישם זאת בגלל מיקומם בניגוד לגני אירועים, ויש גם כאלה שירצו ביום שישי
    בערב ולא כל אולם אירועים במרכז יאפשר זאת מטעמי כשרות.
  • בדרך כלל לאולמות אירועים במרכז קיים מטבח שמספק את שירות הקייטרינג באירוע, כך שאם חשקה נפשכם בהבאת חברת קייטרינג חיצונית לא תמיד זה בר ביצוע.
  • כך גם לגבי מערכת התאורה וההגברה במקום לרוב יש גשר תאורה ומערכת סאונד הנכללת בחבילה, ול DJ שלכם לא תינתן האפשרות להביא ציוד הגברה או תאורה משלו.
  • הגדירו פרמטרים נוספים שעליהם חשבתם כגון מרפסת חיצונית שיאפשר לקיים חופה בחוץ או פינת עישון, נגישות לנכים וכדומה.

אספו את כל הנתונים הנ"ל ורכזו אותם במסמך כתוב אותו תוכלו להציג לאולמות אירועים מתאימים במרכז שתאתרו עבור האירוע שלכם.

שלב 2: איתור אולמות אירועים במרכז

ברגע שעברתם את השלב הראשון של הגדרת שירותי האולם אירועים הנדרשים, אפשר להתחיל באיתור אולמות אירועים מתאימים במרכז.

  • בכדי לאתר אולמות מתאימים ניתן להשתמש בסיווג אולמות אירועים במרכז במדריך לאולמות אירועים "פאלאס גורו". 
    כנסו לעמודים ולאתרי האינטרנט של החברות השונות ובדקו כי הן עונות על הצרכים אותם הגדרתם, היכנסו לגלריית התמונות שלהם ולהמלצות של לקוחות אותם הם מציגים באתר והשתמשו במידע העומד לרשותכם באתר וכן הפעילו את הרגש והדמיון לבחירת 3 אולמות אירועים באזור מרכז העונים על מעטפת השירותים אותה הגדרתם.
    במידה ולא מצאתם בסיווג אולמות אירועים במרכז אולם אירועים אשר יתאים לדרישותיכם  להלן מספר מקורות נוספים  לאיתור ספקים.
  • חפשו "בגוגל" ביטויים רלוונטיים וממוקדים לפי אזור או סוג אירוע הנדרשים כגון: "אולמות אירועים במרכז" "אולמות לחתונה במרכז"  ככול שתהיו יותר ממוקדים בבקשה תאתרו אולם אירועים מתאים בקלות ית
  • דפי זהב – ניתן לפנות לדפי זהב לסיווג אולמות אירועים במרכז
  • התייעצו עם חברים אשר ערכו אירוע דומה

שלב 3 – השוואה בין אולמות אירועים במרכז והצעות מחיר

איתרתם 3-4 אולמות אירועים מתאימים  היינו ממליצים בשלב ראשון לשלוח להם מייל המתאר את הנתונים אותם אספתם, במידה ותבחרו לדבר עם החברות אז כל שיחה לתיאור האירוע יכולה להיגרר עד שעה – מידע מדייק שיעבור אליהם במייל או פקס לגבי האירוע יוריד מכם את הצורך להסביר כל פעם מחדש את פרטי האירוע.
תנו לאולמות לחזור אליכם, בשיחה שתערכו עמם יש חשיבות, שימו לב אם נעים לכם לדבר עם החברה ואם מנהליה – חשובה הכימיה בין הספק לבעלי האירוע.
להלן מספר נושאים שכדאי לתת להם דגש.

  • האם האולם אירועים אכן עושה לכם וואו כאן הייתי רוצה לחגוג את ה...... שלי 
    לאחר מכן אפשר להמשיך לשאר הפרטים.
  • האם האולם מתאים ועשה אירועים בסדר הגודל שאתם מבקשים.
  • לבדוק אילו שירותים נוספים האולם מעניק או יכול לשלב כגון צלם, עיצוב שולחנות וחופה, סידורי פרחים, ניתן להוזיל עלויות במידה והולכים על עסקת חבילה כוללת.
  • מספר אחוזי סטייה שהאולם אירועים מציע, היות והתשלום מבוסס על כמות מוזמנים במידה ואחוז הסטייה (רזרבה) גבוה יותר תוכלו לצמצם עלויות במידה ולא כל המוזמנים יגיעו.
  • יש לבדוק רישיונות של המקום שחלילה וחס לא ייסגר המקום ימים ספורים לפני האירוע בגלל חריגה מהתקנות.
  • מספר נותני השרות באירוע סדרני חנייה, מלצרים, ברמנים, אנשי ניקיון, והכי חשוב מנהל האירוע שיהיה אחראי על כל ניהול האירוע על כל הספקים והדרישות.
    חשוב מאוד שתהיה לכם כימיה עם מנהל האירוע, 
    זכרו השרות שהמוזמנים שלכם אמורים לקבל מהווה חלק בלתי נפרד מהצלחת האירוע.
  • אמצעי גיבוי לחשמל מיזוג או כל דבר אחר אשר יכול לגרום לשיבושים במהלך האירוע.
  • האם יש חנייה מסודרת לבאי אולם האירועים במרכז, לא לכל אולמות האירועים במרכז יש חניון.
  • סידורי האבטחה של אולם אירועים במרכז.
  • האם אולם האירועים מאפשר גימיקים כגון מופעי פירוטכניקה, או הפרחת יונים.
  • יש לבדוק ולקבל המלצות על האולמות.

בל נשכח את שירות הקייטרינג המוצע לכם ע"י  אולם אירועים.

  • לבקש את התפריט ופירוט המחירים לחריגות ותוספות.
  • כמובן כדאי לבצע טעימות ולבדוק את הרמה של האוכל, מומלץ להגיע לטעימות לאירוע שבו יהיה תפריט דומה לזה שבחרתם.
  • למידע נוסף ניתן לבקר ב "קייטרינג גורו" המדריך לקייטרינג בישראל
  • מומלץ לבקר במקום מספר פעמים משום שכל פעם תגלו דברים חדשים בגלל עיצוב שונה תאורה דינמית וכדומה גם תקבלו רעיונות וגם תוכלו להתרשם כל פעם מחדש,
  • במידה ומדובר באירוע צהריים או בוקר חובה לראות את המקום בשעות אור יום.
  • לאחר שעשיתם את כל הצעדים הנ"ל יש לשקלל את התוצאות ולבחור את אולם אירועים המתאים ביותר.

השוואת מחירי אולמות אירועים במרכז
במידה והנכם רוצים לקצר את התהליך חלקית ולחסוך זמן בחיפוש אולמות אירועים מתאימים במרכז הנכם מוזמנים להשאיר את פרטיכם כאן – ושלוש אולמות אירועים במרכז יחזרו אליכם עם הצעת מחיר בהתאם לצרכים שלכם.
מתבלבלים קחו יועץ אולמות אירועים!!!
פאלאס גורו  חברה אשר מספקת יעוץ לבחית אולם אירועים וליווי בכל השלבים מרמת הייעוץ, דרך בחירת האולם המתאים, עד ניהול האירוע.

לסיכום אנו מקווים שהמידע והשירותים להלן יקלו עליכם את תהליך הבחירה וההשוואה של אולמות אירועים במרכז
שניפגש בשמחות

צוות ה "הגורו – המדריך להפקת אירועים בישראל"

אולם פאשן בר FASHION BAR

פאשן-בר חלל חדש לאירועים ומסיבות בתל אביב . בלב הפועם וההומה של תל אביב במרכז העסקים והבילויים, במפגש הרחובות האהובים יהודה הלוי ואלנבי נמצא הפאשן-בר, מועדון לאירועים מסוג אחר, אירועי חברה, מסיבות השקה לחגיגה בשיא האופנה.

MOVE-IT

מועדון בר ובת מצוות במודיעין

בר מצווה / בת מצווה הוא אירוע ייחודי בחייו של כל אחד מאיתנו. בין אתם חתני החגיגה או ההורים אשר קוראים שורות אלו אתם בוודאי רוצים ליצור מסיבת בר מצווה שמח וחגיגית שתוכלו להתגאות בה. מסיבת בר מצווה שתהיה בלתי נשכחת, עשירה ומצד שני בעלות רציונלית וסבירה.

אולם אירועים גן החורשה - יגור

גן החורשה שבקיבוץ יגור, שוכן בחורש טבעי, בשיפולי הר הכרמל, על אם הדרך שבין חיפה לטבעון.
זוהי פינת חמד קסומה, תחת כיפת השמיים, שעוצבה בסגנון כפרי יוקרתי, על מנת לתת לכם מענה ירוק קרוב לעיר.

אולם אירועים גני הפסגה

גני הפסגה הינו גן ארועים בפתח תקווה, הממוקם בלב גוש דן. גני הפסגה, גן ארועים בפתח תקווה משלב אווירה רומנטית, וקומפלקס נפלא לאירועי קיץ וחורף. הבר בגן מאוייש בצוות מיומן המעורב באופן אישי בכל הקשור לארוע

אולם אירועים טרויה

אולם אירועים טרויה - חתונה היא אירוע חשוב לכל הדעות, ערב שכולו סובב סביב אהבתכם המשותפת וההתחייבות ההדדית לאהוב, לכבד ולדאוג זה לזו למשך שארית חייכם. האירוע עצמו, מטרתו לשקף את רגשותיכם, לתת ליקיריכם לחלוק בשמחתכם וללוות אתכם במהלך הטקס שמסמל את השינוי מרווק ורווקה לזוג נשוי.

קאסה דל אמור אירועים

אולם בראשון לציון עד 500 אורחים תפריט קולנרי ועשיר וצוות מקצועי שיגשים לכם כל אירוע !

שורשים - אולם אירועים

גן ואולם אירועים במרכז

שורשים הוא גן ואולם אירועים במרכז הארץ המסוגל להכיל עד 500 איש. בשורשים תמצאו אוכל כשר ואווירה נהדרת במרחק דקות מת"א.

רשימת חברות

תקנון |  אתרים חברים